Jump to content

Tablica ogłoszeń

Zbyniu

Keeper - COD Mod
  • Content Count

    155
  • Posts on chatbox

    80
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8g 31m 30s

Community Reputation

19

4 Followers

About Zbyniu

Recent Profile Visitors

193 profile views
  1. @Siam jak sam widzisz masz więcej głosów na NIE oraz NEUTRAL niż na tak. Posiedź trochę na forum, dobądź jeszcze kilka postów/ tematów. Jeśli chodzi o SM czy samo doświadczenie ja oraz każdy z adminów służy pomocą popytaj, pogadaj i złóż za jakiś czas ponownie podanie. Podanie odrzucone. Temat zamknięty.
  2. No to temacik zamykam Temat zamknięty.
  3. Zbyniu

    Awans - huzar

    A nie mowilem lamusie xD. Gratki
  4. 1. Wytrenowany Weteran→ Dostajesz dodatkowo 100 hp. Wolniej biegasz. 2. Wytrenowany Rekrut→ Dostajesz dodatkowo 50 hp. Wolniej biegasz. 3. Wyszkolenie Wojenne→ Regenerujesz 5-15 zdrowia, co 5 sekund. % losowo dostajesz. 4. Apteczka→ Regenerujesz zdrowie do pełna. 5. Adrenalina→ Regenerujesz 50 zdrowia za zabicie przeciwnika. 6. Regenerator→ Regenerujesz 30 procent zadanych obrażeń w postaci zdrowia. 7. Morfina→ Posiadasz 1/2→ 1/ 4 szans na ponowne odrodzenia się po śmierci. 8. Kamizelka Nasa→ Jesteś odporny na umiejętności klasy przeciwnika. 9. Buty komandosa→ Dostajesz dodatkowe punkty kondycji. Od 25-60 losowo. 10. Mózg Einsteina→ Dostajesz dodatkowe punkty inteligencji. Od 10-40 tracąc jednocześnie 30hp. 11. Notatki Kapitana→ Jesteś odporny na 2 lub 3 pierwsze zadane obrażenia przez przeciwnika. Szansa losowa. 12. Naboje Pułkownika→ Zadajesz 10 obrażeń więcej z każdej broni. 100 int daje kolejne 10 dmg. 13. Nóż Komandosa→ Posiadasz natychmiastowe zabicie przeciwnika z noża ( LPM /PPM ). 14. Notatki Ninji→ Możesz wykonać podwójny skok w górę. 15. Pancerny Hełm→ Jesteś odporny na 6 pierwszych strzałów w głowę. 16. Pancerz Neomaxowy→ Posiadasz 1/3→ 1/5 szans na odbicie zadanych obrażeń przez przeciwnika. 17. Moduł Odrzutowy→ Posiadasz moduł odrzutowy, który ładuje się co 4s. 18. Palące rękawiczki→ Dostajesz koktajl molotova, co 10 sekund. 19. Tajemnica Zabójcy→ Posiadasz 1/6→ 1/12 szans na wyrzucenie broni przeciwnika. 20. Awp Snajper→ Dostajesz AWP i masz 1/1 z tej broni. 21. Kamuflaż→ Twoja widoczność spada. Od 100-140%, losowo. 22. Autodestrukcja→ Wybuchasz po śmierci zabijając wszystkich przeciwników w pobliżu. 23. Fart Strzelca→ Posiadasz 1/10→ 1/15 szans na natychmiastowe zabicie przeciwnika. 24. Oko Snajpera→ Posiadasz natychmiastowe zabicie przeciwnika w głowę. 25. Platynowe Naboje→ Zadajesz o 20→ 30 obrażeń przeciwnikowi więcej z każdej bron. 26. Taktyczne Naboje→ Posiadasz 1/6→ 1/12 szans na opróżnienie magazynku przeciwnika. 27. Bezdenny Magazynek→ Posiadasz nieskończoną ilość amunicji w magazynku. 28. Naboje Kapitana→ Posiadasz 10→ 40 obrażeń więcej tracąc przy tym 30hp. % obrażeń losowy. 29. Tajemnica Strzelca→ Otrzymujesz ak47 i m4a4 a ich dmg jest zwiększony o 7. 30. Zaćmienie Księżyca→ Posiadasz oślepienie przeciwników w zasięgu 250 jednostek. Int zwiększa zasięg. Zastrzegam sobie prawo do edytowania tego tematu.
  5. Snajper→ awp, deagle→ posiada 120 hp, 130 kondycji, 50 wytrzymałości. Zadaje dodatkowe obrażenia z awp (+30 dmg). Inteligencja zwiększa zadawane obrażenia z wszystkich broni (100 int= 10 dmg). Komandos→ deagle, flashbang→ posiada 105 hp, 160 kondycji, 45 wytrzymałości. Zabija 1/1 z noża PPM. Obrońca→ m249, glock, hegrenade, 2x flashbang, smokegrenade→ posiada 130 hp, 125 kondycji, 65 wytrzymałości. Odporny na umiejętności wszystkich klas. Medyk→ gailar, five-seven→ posiada 120 hp, 130 kondycji, 45 wytrzymałości. Posiada 2x zestaw medyczny (2x 35hp). Inteligencja zwiększa moc apteczki (100 int= 50 hp). Wsparcie ogniowe→ mp7, glock→ posiada 100 hp, 130 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowy pakiet rakietowy. Inteligencja zwiększa dmg rakiet. Saper→ p90, glock→ posiada 100 hp, 125 kondycji, 40 wytrzymałości. Dodatkowo posiada 2 miny (2x50dmg). Inteligencja zwiększa moc min (100 int= 30 dmg). Rusher→ nova, mag7, p250→ posiada 105 hp, 150 kondycji, 25 wytrzymałości. Kangur→ xm1014, p250→ posiada 115 hp, 135 kondycji, 35 wytrzymałości. Dodatkowo auto bunnyhopa. (nieco ograniczonego) Strzelec wyborowy→ ak47, m4a4, m4a1_s, glock, flashbang, hegrenade, smokegrenade→ posiada 120 hp. 120 kondycji, 50 wytrzymałości. Rebaliant→ sg556, aug, glock, smokegrenade, molotov, flashbang→ posiada 100 hp, 120 kondycji, 40 wytrzymałości. Lekki Żołnierz→ ssg08, p250→ posiada 100 hp, 140 kondycji,35 wytrzymałości. Dodatkowo posiada 1/3 szans na zadanie dodatkowego obrażenia z scauta (+40 dmg). Inteligencja zwiększa obrażenia z każdej broni (100 int= 10 dmg). Ninja→ zeus x27→ posiada 100 hp, 145 kondycji, 25 wytrzymałości. Zadaje dodatkowe obrażenia z noża (+40 dmg). Inteligencja zwiększa obrażenia każdej broni (100 int= 10 dmg). Szpieg→ usp_s, p2000, p250, flashbang, smokegrenade→ posiada 100 hp, 140 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo posiada model przeciwnika, zadaje dodatkowe obrażenia z pistoletów (+10 dmg). Partyzant→ fames, cz75_a, flashbang, smokegrenade, hegrenade→ posiada 100 hp, 125 kondycji, 75 wytrzymałości. Zadaje dodatkowe obrażenia z famesa (+3 dmg) oraz regeneruje hp na nożu 2hp/sekundę. Inteligencja zwiększa regeneracje hp (100 int= 10 hp/s). Kapitan→ ump45, five-seven, hegrenade, flashbang, molotov→ posiada 110 hp, 130 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo raz na 40 sekund jest odporny na 1 pocisk. Demolitions→ aug, glock, hegrenade, smokegrenade, 2x fleshbang→ posiada 110 hp, 135 kondycji, 50 wytrzymałości. Posiada 2x zdalnie odpalane ładunki (2x 75 dmg). Inteligencja zwiększa moc ładunków (100 int= 50 dmg). Chemik→ bizon, five-seven→ posiada 120 hp, 135 kondycji, 20 wytrzymałości. Dodatkowo posiada 2x beczki z chemikaliami zadające co sekundę (maks 15s) obrażenia (1 s= 20 dmg). Inteligencja zwiększa zadawane obrażenia (100 int- 10 dmg) Tropiciel→ ak47, glock, flashbang→ posiada 110 hp, 135 kondycji, 30 wytrzymałości. Dodatkowo posiada szanse na otrucie przeciwnika z każdej broni (1/5 szansy, 3 uderzenia po 10 dmg) Miko→ m4a1_s, p250→ posiada 120 hp, 155 kondycji, 30 wytrzymałości. Dodatkowo tworzy burzę kosmiczną wokół siebie, która zadaję obrażenia (8 dmg). Inteligencja zwiększa ilość otrzymanych hitów (1-11 hitów). Admirał (Vip)→ fames, glock→ posiada 110 hp, 135 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo posiada podwójny skok oraz leczy się i odnawia magazynek po każdym zabójstwie (+20 hp). Hibana (Vip)→ aug, glock→ posiada 110 hp, 135 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo posiada zwiększone obrażenia z auga (+3 dmg) oraz posiada wysoki skok. Snajper (Vip)→ awp, five-seven→ posiada 130 hp, 140 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo ma zwiększone obrażenia z awp (+50 dmg) oraz jest mniej widzialny gdy kuca. Szeryf (Vip)→ deagle, molotov, incgrenade, hegrenade, smokegrenade→ posiada 110 hp, 135 kondycji, 35 wytrzymałości. Dodatkowo posiada zwiększone obrażenia z deagla/ noża (+20 / 60 dmg). Inteligencja zwiększa zadawane obrażenia z wszystkich broni (100 int= 10 dmg) Blitz (Vip)→ tactical shield, five-seven→ posiada 110 hp, 150 kondycji, 20 wytrzymałości. Dodatkowo potrafi oślepić (4 s) wrogów na dystans 300 jednostek. Inteligencja zwiększa dystans (100 int= 100 jednostek) Predator (Vip)→ zeus x27, fleshbang→ posiada 120 hp, 155 kondycji, 20 wytrzymałości. Dodatkowo teleportuje się na wskazane miejsce (co 15s), Jest niewidzialny oraz posiada 1/ 2 na natychmiastowe zabicie z noża (PPM). Echo (Premium)→ ak47, cz75_a, hegrenade, smokegrenade→ posiada 110 hp, 130 kondycji, 55 wytrzymałości. Dodatkowo leczy się za zabójstwo (+10 hp). Inteligencja zwiększa regenerowane hp (100 int= 30 hp). Kamper (Premium)→ ssg08, ups_s, molotov→ posiada 120 hp, 135 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo posiada zwiększone obrażenia z scuta (+45 dmg). Dodatkowym autem jest lina wspinaczkowa. Prędkość wspinania zależna od inteligencji. Zeus (Premium)→ aug, glock, taser, flashbang→ posiada 120 hp, 130 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo może użyć uderzenia pioruna we wszystkich wrogów na mapie (5-25% ich aktualnego hp).Inteligencja zwiększa % zadawanego obrażenia. Buck (premium)→ nova, m4a4, m4a1_s, dual berettas, flashbang, smokegrenade, hegrenade→ posiada 110 hp, 125 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo regeneruje hp zadając obrażenia (15% regeneracji). Shadow Assasin (Premium)→ m4a1_s, usp, flashbang, hegrenade→ posiada 120 hp, 150 kondycji, 100 wytrzymałości. Dodatkowo może 2x cofnąć się do wcześniej zapisanego miejsca. Elektryk (Premium)→ mp5, mp7, glock, smokegrenade→ posiada 110 hp, 140 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo tworzy linie energetyczną zadającą obrażenia przeciwnikom. 1 przeciwnik dostaję maksymalny dmg, każdy kolejny mniejsze (+ 25dmg). Inteligencja zwiększa zadawane obrażenia z linki (100 int= 50 dmg). Nokk (Premium)→ aug, glock, taser, flashbang→ posiada 100 hp, 130 kondycji, 50 wytrzymałości. Dodatkowo raz na jakiś czas potrafi zniknąć całkowicie z mapy (co 30s) oraz posiada szanse na natychmiastowe zabicie z noża (1/3 szansy ) Zastrzegam sobie prawo do edytowania tego tematu.
  6. No to tak. Jeśli kodzioo nadał Ci muta na 10k h a na next map może mówić to coś nie hallo. Wielokrotne łamanie regulaminu skutkuje perm mutem. A co do regulaminu proszę wycinek 2 podpunktów. I jak widzisz w regulaminie to zabrania Ci się używać mikrofonu póki nie przejdziesz mutacji. Ta regułka nadużywania to chodzi bardziej o pytania odnośnie serwera/ forum bądź info po śmierci. Brak unmuta. Temat zamknięty.
  7. Blob.... TUTAJ napisz ten post....
  8. Ekko ma racje sam dzisiaj musiałem dać perm gaga graczowi co płakał ze jest odpalony. Dużo osób prosi żebym Ci zrobił ss ale to nie cs 1.6 tu się tak nie da: ) Aleee jest rozwiązanie sam miałem na serwerze admina "noone" który wymiatał w ch*j i każdy płakał. Wiesz jak sobie poradził z tym. Odpal live na twich jak grasz na codzie/ dd2/ mma. Jedno ewentualne 2 nagrania i ludzie zrozumieją że grasz czysto 🙂
  9. Z tego co się dowiadywałem to hlstats odpowiada za zliczanie ptk, topki itp. Dlatego nie chcą dodawać innych dodatków. Kiedyś system rang odpowiadał za Topke 🙂
  10. Nadrób posty na forum i będzie gites 🙂 +wiek +sm +składka +doświadczenie +godziny na serwie
  11. Ja osobiście jestem na TAk + wiek ( +składka +doświadczenie +SM +/- Niby w danym miesiącu masz mało h na serwerze ale patrząc po GameTracker wychodzi Ci sporo godzinek:)
  12. Ehh jak dla mnie to weredyk jest jeden. Sam osobiście też oglądałem demko i jak dla mnie grasz na Wh ino dobrze się kryje. Ponieważ DD2 nie ma jeszcze opiekuna proszę @SeeQ, @Kraxy bądź @Tysia o sprawdzenie oraz zamknięcie tego tematu bo robi się niepotrzebny SPAM ;/
  13. Jestem za dodaniem 🙂 posłucham nowosci na codzie 🙂
  14. nawet fajny kawałek. Można dodac 🙂
×
×
  • Create New...