Jump to content

Tablica ogłoszeń

MacCzarek

Member
  • Content Count

    22
  • Posts on chatbox

    1
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    10g 34m 24s

Community Reputation

19

About MacCzarek

  • Rank
    Silver I

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Grupa klasy Human/Zombie: Zombie Nazwa klasy: SKOCZEK Opis klasy: Po prostu skacze wyżej niż normalny zombie. Myślę ze tak 3/5 wysokości tego co maja gracze z podwójnym skokiem. HP jak na zombie grubego a nawet i więcej, żeby negev miał nabijać na czym kredyty kappa. (tak to jest troll z tym hp bo nie ważne ile dana klasa będzie miała hp nie ma to sensu na negeva). Jak będzie jakikolwiek balans to myślę, że 500-1000 hp więcej niż szybki zombie. Przykładowy model: https://gamebanana.com/skins/146156 (dokładniej clot)
  2. Rozwiń swoją myśl, ponieważ nie za bardzo cię rozumiem. Zacznę od tego bo jest to chyba najprostsze do napisania, skoro dało się zrobić tak, żeby tarcze się stakowały to niech nieśmiertelka się sumuje. Teraz trochę bardziej dokładnie i na przykładzie: Kupujemy nieśmiertelkę zostaje nam 1s do końca, jak kupimy w czasie tej 1s niesmiertelkę to tracimy tylko kredyty. Mój pomysł jest taki, żeby czas niesmiertelek się sumował maksymalnie do 10s (czyli dwie nieśmiertelki max). Czyli nawet jak kupimy nieśmiertelkę 3 razy to będzie zawsze te 10s bo czas by się sumował, a na chwilę obecną ludzie co kupią za szybko nieśmiertelkę tracą kredyty(przynajmniej tak mi się wydaje). Teraz tutaj. Raczej nie mam problemu ze zbieraniem kredytów, bo zawsze je wydawałem na głupoty i szedłem na yt jak byłem w kampie. I był to tylko pomysł, żeby przywrócić nielimitowane ammo lub dodać alternatywne nielimitowane ammo na runde. Pomysł się nie spodobał nie będę go pogłębiał bo to strata czasu. Oj Czarku... Matematyka, ale o tym za chwilę... Cenę granatów zwiększyłem po to, by ludzie nie zabijali innych granatami, bo tak można se było, ich bardzo dużo, a tak nie będzie denerwowania innych... Wracamy do początku, co nam by dało zwiększenie dmg, przecież, znów bilans pozostałby równy 0. Tak naprawdę co to za problem może kosztować 100 kredek a i tak da się zabić gracza, ale lepiej nie zdradzać jak. Pomysł był taki ponieważ w regulaminie jest punkt o "Niesportowym zachowaniu". Czyli skoro poszła cena w górę a granat nic się nie zmienił to po co on tam jest. Równie dobrze można go wywalić bo nic się nie zmieniło poza ceną. To jest świetne pytanie... Założenie antidotum było takie, iż jeśli zależy ci pod koniec mapy, a masz dużo kredek, to grasz dalej. Ja nie będę miał zamiaru schodzić poniżej 180 kredytów, ponieważ ma być to coś unikalnego, a nie jak tarczka, że kupujemy w każdej rundzie po kilka razy... A więc Czarku, pasuje ci 180 kredek? Zacznijmy od tego, że do czasu zablokowania spectate nie ma sensu kupować tego bo da się grać 100% mapy jako human. Bez wydania kredytów. O nie, czemu, musimy o tym gadać o ty ścieku... Wszyscy dają rtv na tej mapie, jest irytująca i uniemożliwia tam grę na serwerze. Ty MacCzarku chcesz ją tylko po to, by nabijać tam kredki np. w kontenerze który jest nie do zdobycia. Nie dałem tu całego bo po co ma zajmować miejsce, ale ludzie zawsze będą płakać. Co do samego kodu jest on do zdobycia przez jednego zombie, a sama mapa zapewnia wystarczająco dużo kamp. Wnerwia tam tylko muzyka i wstrząsy. Co do płaczu ludzi: Ch*j im w du*e. Według mnie nowe zimmu jest lepsze bo zapewnia lepsze kampy niż były jak i poprawia balans. Nie ma nabijania kredek na afkach, jest więcej kamp w których da się obronić. A respa jak ktoś chce to może zamykać. Co do reszty: Szkoda mi tylko tego, że nie da się zrobić odpychania mniejszego bo jest ono przesadzone dla negeva. zombie po chwili strzelania nie ma szans ucieczki inaczej niż !ztele. To chyba tyle z tego co było do sprostowania w tym temacie, a vipa tak jak pisałem dam zapperowi bo zrobił coś unikatowego na serwerze.
  3. Bardzo dobry poradnik przydatny dla kogoś kto nie gra tej linii.
  4. Taktyczne +1 dla zappera. Same dobre pomysły.
  5. Dawno na forum ZM nie było propozycji więc trzeba coś napisać. No to zacznijmy od małego balansu klas, broni czy też "!zp". Bronie i na start nasz ulubieniec "negev" Zacznijmy od tego, że negev ma 150 ammo w magazynku co daje nam 15 750 dmg w głowę (tak tak o ile każdy strzał wejdzie). Raczej całkiem sporo nawet jak trafimy tylko 50 pocisków czy tam 75, gdzie strzały z negeva trafiają dosłownie w jeden punkt. Zmierzam tu do tego, że skoro ma tyle ammo to można osłabić jego odpychanie w głowę o jakieś 50% dla każdego zombie (może przesadziłem może nie) a dla grubego zombie o jakieś 60%. Dobra był negev to przyszła też pora na bizona. Co tu wiele pisać grają nim tylko osoby co nie wiedzą jak zbugować negeva. Mały boost mu nie zaszkodzi, a może kogoś zachęci do gry nim. Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to ustawienie go jako broni startowej dla humanów oraz zwiększenie odpychania po strzale w głowę o 1-2%. Co do reszty broni ręka wolna szkoda, że takie P90 nie jest grane gdzie na 2 ogarnięte osoby może być naprawdę dobre i siać chaos. Były bronie pora na klasy zombie. -Gruby zombie- powinien być odpychany tylko po strzale w głowę, ogarnie to nabijanie na nim kredytów. I zwiększy jego możliwości do gry wbijania do kamp itd. Nie jest to jedyny pomysł bo skoro negev ma szanse zabić go na starcie, no to tak trochę słabo i tu jest pomysł dajcie zombie grubemu 2000 życia więcej (jako pierwszemu zombie). Co tu mówić jest on nie doceniony a ma potencjał, żeby zarażać graczy w wąskich tunelach. Druga rzecz (nie wiem czy da się to zrobić), żeby pociski nie przebijały go. Tak to byłby czołg dla zombie, które by za nim szły. -Dodanie zombie skoczek(czy jak mu tam jest) niech sobie skacze wyżej czy coś. -Zombie policjant on chyba nic nie wymaga poza zmianami z wyżej (tj. bronie) -Zombie szybki zwiększenie jego prędkości czy coś. !zp -Ja tam pamiętam czasy nielimitki długiej na cała rundę i wiem czemu została zmieniona, ale jestem za tym żeby dodać nielimitke na rundę za dużo wyższą cenę. -Złoty scout XD, nie zabija na strzała w ciało nie mówię żeby zabijał zombie grubego na strzała, ale policjanta, skoczka raczej może zabijać na strzała w ciało. -Złoty granat to samo cena podwyższona, ale po co jak tylko cena, skoro cena w górę poszła to niech i dmg zadaje większy nie wiem po 1000 czy coś większego. -Stakowanie się tarcz świetny pomysł jeszcze nich ich się więcej stakuje na siebie 250 kredek to 50 tarcz wybitny pomysł jak zombie nie potrafią robić celów a co dopiero zbić 10 tarcz. - cena antidotum(raczej nie jest tyle warte) -Nie wiem czy to z tarczami nie powinno być dodane na nieśmiertelkę. (jak jest to nvm). Teraz bardziej techniczne błędy -Wywalanie graczy z serwera i z gry po zmianie mapy. Nie wiem od czego to jest spowodowane, ale zniechęca to graczy do gry. -Dziwny gag na czat bez gaga? Nie da się raz na jakiś czas pisać pomimo, że nie ma się gaga. -Omijanie !zmarket tego nie będę tu opisywać bo po co więcej osób ma go bugować Mapy: Dodanie do nominate wszystkich map, które są na serwerze w tym zm_ingame_sloneczny. Przywrócenie zm_dust2_shake (przyciszona, wywalona muzyka, zamiast tego można zrobić jakiś teleport). Przywrócenie zm_2day coś tam. Jak coś jest niejasne to postaram się wyjaśnić czy coś. Oczywiście to tylko propozycje i moje opinie, ale wydaje mi się, że warto coś z tego sprawdzić.
  6. MacCzarek

    BLOK

    Taaa zabrać vipowi wszystko co ma u niego sens. Nie dość, że już nie jest warty kupna to jeszcze zabrać mu komendy, które dają mu cokolwiek. Lepiej niech go naprawią a nie zabierają mu jeszcze to co u niego działa tak jak powinno.
  7. Zasada sama w sobie jest jak najbardziej na plus. Szkoda tylko, że nikt nie wziął pod uwagę tego co pisałem w "Propozycje wszystkiego", dlatego pozwolę sobie wstawić to co napisałem w celu sprostowania propozycji w tamtym temacie. "Co do tego zapomniałem to poprawić pomimo, że jest to poruszone niżej i chodziło o wąskie kampy i średnie takie jak zm_dusthorror, a nie o duże i takie gdzie stosunkowo łatwo wskoczyć. Chodziło tu głównie o kampy proste i długie gdzie zombie ma do przebycie stosunkowo długi dystans a siedzi z 6 osób(chyba zm_dust_world_np_csgo_v1 lub to była zm_effect_csgo ->mapa z pociągami podobna do traina)." A gdyby zmienić zasadę z "1.29. Zabronione jest by w jednej kampie, przebywało na raz więcej niż 3 osoby." na "1.29. Zabronione jest przebywanie w małych kampach w więcej niż 2 osoby." I teraz wytłumaczenie co to jest według mnie mała kampa: Mała kampa czyli kampa typu wentu na gymnase, long na zimulandii, czy też podobne do nich. Z tym że na gymnase went to tylko z automatem mała kampa. Według tej zasady, która jest na serwerze: Jest to słuszne stwierdzenie i ciężko się nie zgodzić co do kartonów dlatego ta zasada, która jest w obecnej formie nie ma sensu do tego co się dzieje na serwerze, ale jeżeli chodzi o wentyl to w 3 osoby da się obronić a na serwerze nie ma tyle osób co potrafi tam wskoczyć na bh. Podsumowanie ilości kamp do ilości graczy: Na gymnase bez problemu ta zasada funkcjonuje dobrze i nie ma co temu zaprzeczać. Bym wstawił prosty rysunek prezentujący kampy i liczbe graczy opcjonalną do obrony danego miejsca, ale nie ma to najmniejszego sensu policzyłem tam tylko dobre kampy do obrony i max 3 osoby w kampie (wiadomo są kampy na mniej osób). O ile się nie pomyliłem to jest ok. 9 kamp na 3 osoby, 2 kampy na 2 osoby, oraz 1 na 1 osobę. Daje nam to w sumie 27+4+1=32. Mamy 32 miejsca na mapie do kampienia według tej zasady. Raczej nie jest tak źle. A teraz zamieńmy tę zasadę na to co podałem liczba miejsc do kampienie rośnie bo zmienia się tylko jedna może dwie kampy a do reszty nie ma limitu. Tu jest 100% racji co do ślimaka tam muszą być 4 osoby a są dwie takie kampy na przerobionej wersji. Blaszaki tylko dolny wymaga 4 osób a górny na 3 spokojnie do obronienia.(dalej mowa o przerobionej wersji) Tu nie ma sensu ani jedna ani druga zasada bo liczba kamp na graczy, żeby się przyjemnie grało jest nie do osiągnięcia mapa jest za mała na 30 osób. Co do reszty map no ciężko się nie zgodzić, ale myślę, że sama zamiana zasady + dopisek treści "Admin może dostosować zasadę do danej mapy powinien wystarczyć."
  8. Na tak dobry stary gracz +sm +czas gry (spędzany na serwerze) +składka +wiek +godziny(ogólnie)
  9. Tutaj raczej chodzi o blokowanie takich map w nominate jak i przy automatycznym wyborze mapy, jeżeli jest za dużo graczy. Natomiast admin sam będzie mógł zmienić na mapę. (Jeżeli się nie mylę to o coś takiego chodziło KameHame)
  10. Coś takiego kiedyś było. Czemu tego nie ma nie wiem, ale jestem jak najbardziej na tak. Ograniczy to trochę granie takich map zm_lawaoffice, zm_dustyhorror orazw wielu innym małych map.
  11. +/-wiek +SM +Składka +Aktywność -doświadczenie -dużo gada -opinie graczy(części jak widać) Totalnie neutralny. Co ma być to będzie albo się sprawdzi jako admin albo szybko go straci.
  12. +wiek +Doświadczenie +SM +stary zawodnik +pełna kultura +ogarnięty +Składka +Aktywność Jestem na tak
  13. Jak najbardziej za stare dobre mapki, które były od początku na serwerze. A na jednej z nich nawet zaczynałem (dustway).
  14. Wszystkie pomysły są bardzo dobre i tak jak reszta jestem za tym, żeby zostały wprowadzone na serwer. Co tu wiele pisać urozmaici to trochę rozgrywkę jak i sam gameplay gry.
  15. Jedyny problem o ile można to tak nazwać to brak jednej kampy z podstawowego gymnase. Chodzi tu o kampe na zewnątrz a dokładniej o secret w ścianie. Jakbyś dał rade go przenieść.
×
×
  • Create New...