Jump to content

Tablica ogłoszeń

MacCzarek

Member
  • Content Count

    7
  • Posts on chatbox

    0
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3g 11m 24s

Community Reputation

3

About MacCzarek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak najbardziej za stare dobre mapki, które były od początku na serwerze. A na jednej z nich nawet zaczynałem (dustway).
  2. Wszystkie pomysły są bardzo dobre i tak jak reszta jestem za tym, żeby zostały wprowadzone na serwer. Co tu wiele pisać urozmaici to trochę rozgrywkę jak i sam gameplay gry.
  3. Jedyny problem o ile można to tak nazwać to brak jednej kampy z podstawowego gymnase. Chodzi tu o kampe na zewnątrz a dokładniej o secret w ścianie. Jakbyś dał rade go przenieść.
  4. Nazwa mapy: zm_gymnaze_fixed Dlaczego ma zostać dodana: Mapa powinna być zmieniona z obecną ponieważ naprawia wiele błędów lub dodana jako druga wersja. Link do warsztatu: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1112309586&searchtext=zm_gymnaze Ewentualnie zdjęcie:
  5. Nazwa mapy: zm_gymnase_sloneczny Opisz problem w tej mapie(Dokładnie): Przeniesienie respów z obecnych lokalizacji do jednej na sali gimnastycznej? Tak chyba nazywa się to miejsce na mapie. Dodatkowo o tej samej mapie proponuje zablokować tekstury tak, żeby dało się dodać klatkę za płotkami (niewidzialną) do której prowadziłby teleport to rozwiąże problem txt na tej mapie. A resztę ścian (tych niewidzialnych podnieść tak, żeby nie dało się ich przeskoczyć. Jest to miejsce gdzie stoją radiowozy. Podaj lokalizację na mapie(W takim stopniu jakim jest to możliwe): RESP TT, CT
  6. Co do tego zapomniałem to poprawić pomimo, że jest to poruszone niżej i chodziło o wąskie kampy i średnie takie jak zm_dusthorror, a nie o duże i takie gdzie stosunkowo łatwo wskoczyć. Chodziło tu głównie o kampy proste i długie gdzie zombie ma do przebycie stosunkowo długi dystans a siedzi z 6 osób(chyba zm_dust_world_np_csgo_v1 lub to była zm_effect_csgo ->mapa z pociągami podobna do traina). Tak tu się zgadzam, że to powinno być skalowane do liczby graczy. Podałem tylko przykładowy przedział HP. Podobnie jest przy Nemezis-ie. Super pomysł, dokładnie o to mi chodzi.
  7. REGULAMIN/TARYFIKATOR: *-punkt regulaminu *-punkt taryfikatora -1.22. Zakazuje się zabawy drzwiami (celowe zamykanie i ponowne ich otwieranie). Całkowite wywalenie tego z regulaminu, powinno dotyczyć jedynie zombie.(ale od tego jest utrudnianie rozgrywki) 20. Zabawa drzwiami → Ban 1h → Ban 3h → Ban według uznania administratora Też do wywalenia(utrudnia grę jako human a zombie jak chce to może łatwo przerwać zabawę drzwiami) Ten punkt został dodany przez mapę, gdzie drzwi wydawały charakterystyczny dźwięk. -1.27. Zabronione jest przelatywanie przez automaty w celu dostania się do miejsca kampy. Zamiana tego punktu na: 1.27. Zabronione jest przelatywanie przez automaty w celu zabicia, bez ówczesnego zniszczenia kampy. Zombie będzie musiało wskoczyć min. 2 razy jak nie więcej, żeby zabić gracza/graczy, a są takie kamy do, których nie ma innej drogi niż przeskoczenie przez automat. Przykład zm_gymnase automat w wencie (zbugowany-nie rusza się po klikaniu "E") -13. Popełnienie samobójstwa → Kick → Ban według uznania administratora To jest i tak zablokowane, możliwe jest przechodzenie tylko do drużyny i omijanie tego. Sprawa z tym przechodzeniem jest dość prosta jest na serwerze kilka asów co, żeby nie robić celów jako zombie woli się zabić przez zmianę drużyny. Nie mogą się wtedy odrodzić, ale też nie działa na nich auto-kick. Gracze ci mogą sobie afczyć, wrócić na następną rundę i grać dalej nie tracąc kredytów, punktów. Rozwiązanie ktoś już kiedyś podawał i jest to auto-respawn martwych jako zombie po 20s od pierwszej infekcji. SKLEP: -zmiana dmg AK-47 W zamian za zmniejszenie dmg można obniżyć cenę z 140 do 130 kredytów -zmiana niewidzialności na starą niewidzialność (tak na tą która trwała rundę) Podwyższenie ceny o 10 kredytów ZOMBIE/HUMAN: *-ZOMBIE *-HUMAN -Zwiększenie hp startowego zombie o 2-3tyś To dotyczy głównie zombie innych niż gruby chociaż on też raczej nie ma lekko. Zombie pod ostrzałem 2 osób na 100% ginie w kampie nie da rady podejść lub wpisać !ztele. -Zwiększenie częstotliwości nieśmiertelności u Nemezis-a To ułatwi grę na większą liczbę graczy. -Procentowe leczenie się Nemezis-a za zabicie Nie musi to być liczone w tysiącach ale te 500 mógłby dostawać. -procentowa kradzież kredytów Gdy człowiek zostaje zamieniony w zombie powinien tracić na rzecz zombie 5-10% ogólnej liczby kredytów. Ułatwi to zdobywanie kredytów jako zombie i może zmieni to trochę gameplay na serwerze z: "nie wydam kredytów na kogoś bo jest jeszcze jedna runda" na: "lepiej wydać bo mogę stracić więcej niż to warte" -Ograniczenie ilości osób w kampach do 2-3(HUMAN) Tu można dać jakiś punkt w regulaminie. Ułatwi to grę zombie. -Całkowite zabranie zwykłym graczom negeva Jak ktoś się z tym nie zgadza droga wolna, ale chciałbym zobaczyć opiekuna, [email protected], kogoś innego komu się przyjemnie wbija do kampy gdzie jest 4 graczy z 3 negevami. Oczywiście mówimy tu o pierwszych 2-3 rundach gdzie nie ma się kredytów na nieśmiertelność. -Zmiana odrzutu negeva Tu za przykład może iść rura(podwójna). Jedyna szansa żeby wskoczyć to na BH, gdy human przeładowuje. Mógłbym tu napisać dokładnie ten sam przykład co powyżej. -Włączyć dmg od upadku jako człowiek MAPY: -wywalenie zm_dust_bf (czy jakoś tak) -zmiana zm_ingame_reborn_v2_fix na starszą wersje dzięki temu nie będzie wywalało graczy na chwile z serwera. RANGA DLA STARYCH GRACZY: Stworzenie rangi weteran dla starych graczy. Co miałaby dawać? -unikatowy skin(może być ale nie musi) -dostęp do !nb -możliwość używania/kupienia negeva -możliwość slayowania, mutowania, gagowania (do opieki gdy nie ma admina) Warunki nadawania rangi: -Głównym warunkiem byłby staż na serwerze(czas spędzony na nim) -Nienaganna opinia adminów, graczy -Aktywne uczestnictwo w życiu forum(posty) A teraz opisy czemu myślę, że takie zmiany powinny nastąpić. O ZOMBIE: Otóż na chwilę obecną jest ogromny dysbalans między zombie a humanami. Ludzie mają ogromną przewagę nad zombie czy też nad Nemezis-em, który powinien ich cisnąć, ale być też do zabicia. Jako zombie możemy chwilowo robić tzw. kolejki do kamp i nic więcej. Chyba, że ktoś wskoczy i zabije na bh. Zombie nie ma szans nawet wbić do kamp gdzie jest wąski korytarz, przejście, wentyl, gdy są tam min. 2 osoby(negev, bizon, p90). A słyszy tylko "zombie cele mapy" i wszystkie zombie(te które nie chcą bana) lecą i robią kolejki do kamp co uniemożliwia wskakiwanie do kamp. Co za tym idzie jedyną szanse na wykonywanie celów mapy. O LUDZIACH: Tu raczej wszystko jest jasne są przesadzeni i tyle w temacie. SKLEP: Nie są to jedyne rzeczy o których myślałem, ale większość. Niewidzialność może być zmieniona, gdyż na chwilę obecną średnio się opłaca ją kupować a w połączeniu z kupowaniem jej na 1 min z nielimitowaną amunicją na 1 min jest strasznym wydatkiem. Do tego w miarę łatwo zabić kogoś na niej. DMG AK-47 jest strasznie duży przynajmniej według mnie.
×
×
  • Create New...