Jump to content

Tablica ogłoszeń

Sign in to follow this  
Słoneczny-Dust

Regulamin serwera Only AWP

Recommended Posts

REGULAMIN SERWERA ONLY AWP

J8MDya8.jpg

§1. Gracze

1.1. Wchodząc na serwer, akceptujesz nasz regulamin.

1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania.

1.3. Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę.

1.4. Zabrania się wyzywania/wyśmiewania/krytykowania gry użytkowników bądź ich osoby.

1.5. Zabrania się puszczania muzyki oraz nadużywania czatu głosowego.

1.6. Zabrania się nadużywania mikrofonu przez osoby, które nie przeszły jeszcze mutacji.

1.7. Zabrania się reklamowania konkurencyjnych sieci.

1.8. Zabronione jest przebywanie na pozycji obserwatora (SPEC) dłużej niż 5 minut

1.9. Zabrania się używania avatarów popularyzujących nagość/rasizm/nietolerancję.

1.10. Zabrania się spamowania/floodowania na czacie tekstowym.

1.11. Nick gracza/NameTag broni nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich/wulgarnych.

1.12. Przenoszenie prywatnych spraw na serwer jest zbędne. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na PW.

1.13. Użytkownik powinien zachować kulturę na serwerze.

1.14. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, powinien zgłaszać na [email protected] lub na forum sieci.

1.15. Każdy gracz ma obowiązek stosowania się do poleceń wydanych przez admina.

1.16. Maksymalny dozwolony ping - 150ms.

1.17. Zakaz podszywania się pod innych graczy.

1.18. Zakaz przeklinania na czacie tekstowym.

1.19. Zabrania się nieuzasadnionego i nadmiernego używania mikrofonu.

1.20. Grożenie banem jest zakazane.

 

§2. Administracja

2.1. Administracja jest zobowiązana do przestrzegania tych samych zasad, co gracz.

2.2. Admin ma zakaz banowania, mutowania, gagowania lub kickowania graczy bez podania powodu.

2.3. Admin ma obowiązek dbania o porządek na serwerze.

2.4. Admin ma obowiązek udzielić pomocy graczowi.

2.5. Admin ma obowiązek sprawdzenia podejrzeń graczy zgłaszanych na [email protected].

2.6. W razie problemów admin ma kierować zapytania prosto do OP serwera.

2.7. Admin musi być sprawiedliwy w swoich osądach.

2.8. Admin nie ma prawa zmieniać mapy bez zgody graczy i wcześniejszego vote z zapytaniem o to.

2.9. Admin powinien stosować się do taryfikatora kar.

 

Nadużywanie uprawnień przez admina lub niewypełnianie swoich obowiązków będzie karane.

 

Taryfikator kar:

1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę →  Ban permanentny

2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban wg uznania administratora

3. Reklamowanie konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 7 dni Ban permanentny

4. Ping powyżej 150ms → Ostrzeżenie Kick

5. Nadużywanie mikrofonu → Mute Perm mute

6. Spamowanie na czacie tekstowym → Kick -> Gag na 30 minut

7. Avatar popularyzujący nagość/rasizm/nietolerancję → Kick Ban na 1 godzinę  Ban na 1 dzień

8. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick  ban na 1 godzinę Ban na 1 dzień

9. Puszczanie muzyki → Perm mute

10. Podszywanie się pod innego gracza → Kick Ban do 7 dni

11. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick Ban na 30 minut

12. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban

13. Przeklinanie na czacie tekstowym → Ostrzeżenie Gag na 30 minut

14. Grożenie banem → Kick Ban na 30 minut

15. AFK → Kick

Są to najczęstsze przewinienia użytkowników. Wszelkie inne administracja rozpatruje na bieżąco według własnego uznania.

 

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
©Copyright by Słoneczny-Dust.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...