Jump to content

Only Mirage #2 [Przyjęte] Podanie na Admina - cherrymorda

Recommended Posts

Nick Steam: Cherry
Steam ID: STEAM_0:0:130461336
Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198221188400/
Link do profilu HLStats: https://hlstats.sloneczny-dust.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=3232
Znajomość SM (1-5): 1 ( poczytałem sobie o SM i szybko się uczę )
Byłeś/aś już kiedyś adminem?: Nie
Dlaczego Ty?: Znam się na roli Administratora serwerowego, mam dobry  kontakt z administracja, szybko się uczę odnosnie komend SM i postaram się pomóc obecnej administracji nad czówaniem na serwerze aby każdemu dobrze się grało. 

Coś o sobie: Nazywam się Oskar mam 19 lat, mieszkam we Włoszech od paru lat. Lubię grać w siatkówkę, gram w csa od 5 lat  mam przegranych 1.6k godzin.  
Akceptujesz regulamin? (TAK/NIE):  Tak
Akceptujesz składkę? [5zł] (TAK/NIE): Tak

• Pietruch changed the title to Podanie na Admina - cherrymorda

+wiek

+składka

+wiek

-doświadczenie

+/- kultura

-sm (ale to do nauczenia)

Jestem na Tak

Edited by Pietruch
  • Like 1

Zmień gry i godziny na publiczne

+aktywność

+rozpoznawalny

-kultura

-sm

+wiek

-doświadczenie 

+makaroniarz 

Parę rzeczy do poprawy ale jestem na TAK

• Like 1

no hlstats swoim to się popisales, kolejny toxic co nie umie opanować emocji w gierce komputerowej 

-sm

-doswiadczenie

-jak masz banować/mutować/gagowac kogoś za łamanie regulaminu skoro sam to notorycznie robisz 

NIE

+wiek

+doświadczenie (W samej grze co do łapania hacków)

+rozpoznawalność 

-sm 

+/- kultura 

Jestem na TAK 

Edited by SHAYK_ABDUL
Na prośbę
  • Like 1

Na NIE

- Sam sobie przeczysz w podaniu.

Byłeś kiedyś adminem i jaka ocena SM?

Nie byłem ale znam się na jego roli a moje SM oceniam na 1. Jak możesz się znać skoro nigdy nim nie byłeś?

-SM

-Kultura

-Doświadczenie

+Wiek

+Składka

+Regulamin

• Like 1
Cytat

Na NIE