Jump to content

Zombie Mod [Odrzucone] Podanie na Admina - PWL15

Recommended Posts

Nick Steam:  PWL
Steam ID: ID:76561199115584459
Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115584459/
Link do profilu HLStats: https://hlstats.sloneczny-dust.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=1836
Znajomość SM (1-5): 1
Byłeś/aś już kiedyś adminem?: Nie
Dlaczego Ty?: Ponieważ jestem często na serverze, lubie pomagać dla nowych graczy jestem bardzo miłą osobą w stosunku do  drugiej osoby i umiem zachować porządek.
Coś o sobie: Witam mam na imie Paweł mieszkam w wojewóctwie Warmińsko Mazurskie [Olsztyn] jestem w szkole średniej technikum profilu informatyk lubie grać w piłke nożną.
Akceptujesz regulamin? (TAK/NIE):tak
Akceptujesz składkę? [5 zł] (TAK/NIE): tak

• PyNiO ™ changed the title to Podanie na Admina - PWL15

Dobra to tak:

- kultura (lubi kogoś zwyzywać jak go zarazi w kampie od "szmat")

+/- wiek

+ jak ktoś coś mu powie to się poprawia

+ składka

+ nie kłamie w znajomości sm(zna skalę)

+/- inny nick steam/forum

+ czas spędzony na serwerze

Dałbym szansę

• Moderators

✖ Przynajmniej 5 przyzwoitych postów na forum

✖ Posiadanie publicznego profilu Steam (godzin i gier)

✖ Posiadanie minimum 5 lvl'a Steam

✖ Posiadanie konta Prime oraz minimum 500 godzin w CS:GO

?

• Like 1