Jump to content

Zombie Mod Zombie Mod - Wszystko w naszych rękach


Recommended Posts

Witajcie, zapewne zauważyliście spadek graczy na serwerze. Co prawda nie dzieje się to tylko na Zombie Modzie, aczkolwiek mniejsza o to. Zaistniała sytuacja wynikać może z wielu powodów, począwszy od wakacji i związanych z nimi wyjazdów. Jednakże, powyższy i temu podobne powody są w jednymi z wielu czynników, które składają się na aktywność graczy na serwerze. Moim zdaniem, gracze po prostu się z lekka znudzili. Patrząc prawdzie w oczy, serwer ma już kilka lat, nie mówiąc o samym CS:GO. Odnoszę wrażenie, że gracza nic nie trzyma na serwerze, mianowicie w żaden sposób nie dajemy mu powodu, aby został z nami dłużej, do czego zmierzam? Wszystko jest tymczasowe, jedyny poniekąd sensowny cel to topka (z której nie każdemu chce się odebrać VIP), gdyż wszystko co robimy ma odniesienie do obecnej mapy. Jakie są więc "cele mapy" w skrócie:

zabijanie zombie -> zbieranie kredytów -> kupno goldena -> fragowanie -> reset mapy -> powtórzenie schematu

Tak właśnie (bynajmniej z mojej perspektywy) prezentuje się kolejność wykonywanie dostępnych dla gracza celów gry (główne aspekty). Dlatego wychodzę z propozycją, aby zmienić rozgrywkę, dając przy tym graczom coś sensownego do roboty, tak, aby faktycznie było czuć różnice pomiędzy graczem, który spędził w grze 30 minut, a który spędził u nas 8 godzin. Teraz jedyną rzeczą możliwą do zdobycia, która ma przełożenie na przyszłą grę jest skill, pócz tego nie mamy absolutnie nic. Gdybyśmy byli na fali, gdyby te sloty były 32/32 to spoko, jednemu graczowi się znudzi, lub się zrazi, przyjdzie kolejny, ale nie jesteśmy na fali, gdy jednemu graczowi się znudzi, tak łatwo nie przyjdzie kolejny, co można zauważyć szczególnie teraz, po prostu nas na to nie stać, jeśli chcemy, aby ten serwer stanął na nogi. Już nawet nie mówię aby przywrócić go do świetlności sprzed lat, bo takie gdybanie nie ma sensu. Po prostu, ludziom się to znudziło i tyle w temacie. Bez konkretnych zmian nic nie zdziałamy. Zapewne niektórym poniższe propozycje wydadzą się z góry na nie, gdyż niektóre z nich są odwrotnością znanej nam dotąd rozgrywki i woleliby widzieć serwer w stanie, w jakim znajdował się dawniej. Nostalgia fajna sprawa, ale jeśli chcemy wyjść z tego padołu, musimy się przebić i iść z biegiem czasu, odchodząc od niektórych rzeczy towarzyszących serwerowi od początków jego istnienia. Poza tym, trudno aby pogorszyć sprawę, więc nie mamy nic do stracenia. Tymczasem przechodząc do sedna, główne zmiany, które chciałbym abyście rozstrzygnęli i szczerze wyrazili o nich zdanie wyglądają następująco:

1. System poziomów - jak wcześniej wspomniałem, nie ma znaczenia, czy masz po 127 killi, czy żadnego. Nie ma też znaczenie, czy spędziłeś dziś na serwerze 30 minut, czy 4 godziny. Nic nie przełożenia na dalszą grę, na kolejne mapy. Dzięki wprowadzeniu na serwer możliwości zdobycia LV przez zabijanie, gracze serio mieli by o co gonić się w tych killach (tylko proszę, aby ktoś nie wyskoczył z topką, której nagrodą jest VIP kosztujący 20zł na 6 miesięcy). Ale nie chodzi przecież tylko o dodatkowe konkurencje, niech to ma jakąś funkcje, niech nagradza ludzi za grę. Z każdym poziomem wzrastały by statystyki, inne dla zombie, inne dla gracza. Jakie?:

Human: HP, Szybkość, DMG (procentowy np +1% lub "zwykły?" po prostu +5 DMG za każdy strzał. Jeśli procentowy, to gdy broń zadaje 100dmg, my zadajemy 101dmg, w wypadku drugiego, broń zadająca 100dmg zada 105), Tarcza (później jest odnośnie tego wyjaśnienie).

Zombie: HP, Szybkość, Regeneracja HP, DMG do zbijania tarczy (o tym też później)

Tak więc, za każdy poziom zwiększają się nasze statystyki, przykładowo jeśli normalnie jest 4000hp, a każdy poziom daje +50hp (dla zombie) to na pierwszym mamy +50 (w sumie 4050), drugi lv +100 (4100 hp). Tak samo z resztą statystyk. Mowa oczywiście o poziomie, który odnosi się do wszystkich klas i do wszystkich daje to samo (ale różnie jeśli chodzi o humana a klasy zombie, bo do humana nie damy +50hp za lv). Poziomów nie może być dużo, aby nie zrobić za dużej przewagi między starym a nowym graczem, ani za mało, gdzie tej przewagi nie będzie widać w ogóle. Nie można również tych lv wbijać zbyt szybko, gdyż gracz w któtkim czasie dojdzie "na szczyt" i nie będzie miał dalszego celu, ani za wolno, aby nie było akcji, gdzie na max 30lv ludzie w miesiąc wbiją dziesiąty trzeba to sensownie jakoś dopasować. Maksymalnie 5 pierwszych poziomów można ułatwić ludziom, aby było to możliwe do wbicia w jeden dzień przy dłuższym graniu.

1lv - 30xp

2lv - 50xp

3lv - 80xp

4lv - 130xp

5lv - 200xp

6lv - 300xp (Tak aby od tego 6 zaczynały się "schodki)

7lv - 325xp

8lv - 350xp

(...)

30lv - X 

Dla dobrego ułożenia poziomów, trzeba by zajrzeć do hlstats i porównać liczbę killi z ostatnich kilku miesięcy, aby nie okazało się, że jak wspomniałem ktoś wbije max lv w 4 dni, albo najwyzszy lv wbity przez gracza w przez miesiąc to 11. To co podałem to przykłady, aczkolwiek nie ukrywam, te liczby nie są całkowicie bez powodu.

2. Zapis kredytów - może być wiele kontrowersji, może okazać się to kozak sprawą, może zostać totalną klapą, jeśli nie zostanie to dobrze przemyślane. Ogólny zamysł? Aby co mapę nie zaczynać od nowa, aby nie było sytuacji, gdzie w ostatniej rundzie macie po 300 kredek i nie zdążycie tego wydać, bo wszystkie zombie wyjdą z gry po tym jak się pół serwera odpali (co do rage quit ze strony zombie, będzie niżej) a co za tym idzie, w next mapie z 32 (wierzę, że ta liczba jest dla nas w pełni osiągalna) zrobi się 24 graczy. Oraz to o czym wspomniałem na początku, niech efekty gry na obecnej mapie mają chociaż częściowe przełożenie na kolejną mapę. Według mnie są 2 opcje. Jedna znana, używana szczególnie na cs 1.6 (tam się sprawdza) oraz druga, która jak mniemam może okazać się trudniejsza do wykonania, ale niechybnie ciekawsza. Ma to się tak:

Opcja numer 1 - zapis 100% kredytów z określonym limitem. Dla przykładu, jest ostatnia runda, zamiast golden ak kupisz sobie deagle, zostanie ci kilkadziesiąt kredek. Jeśli limit wynosi 50 kredytów, to mając na koniec rundy 67 zostanie ci przeniesione na następną mapę 50 (bo tyle wynosi limit), jak masz 42 to przeniesie 42, logiczne. Oczywiście limity nie muszą być takie same, wręcz powinny być (nieznacznie) inne. Np gracz 50, VIP 60, SVIP 70 (o SVIP później)

Opcja numer 2 - Zapis części kredytów, to znaczy dajmy na to 20%. Jeśli na koniec mapy miałeś 100 kredek, na nową dostaniesz 20, miałeś 300 masz 60. Jak wyżej, różne procenty dla rang. Gracz 20% VIP 25% SVIP 30%. Dlaczego to rozwiązanie wydaje się dla mnie ciekawsze? Gdyż to od gracza zależy, czy wyda wszystko i się odpali, czy jednak woli mieć lepszy start w next rundzie z liczbą 1/4 swoich kredytów, gdzie jest to i tak więcej niż zero. W tym wypadku raczej nie trzeba dawać żadnego limitu jeśli chodzi o maksymalną ilość przeniesionych kredek, przy założeniu że ktoś w magiczny sposób wbije 600 kredek, na nową mapę będzie miał 120. Co jeśli gracz jednak miałby ich zbyt dużo i się odpali? Nie zapominajmy, kogoś innego może przecież też stać, chociażby na nieśmiertelke. Aczkolwiek dla wyrównania, proponowałbym (jeśli jest taka opcja) blokadę goldenów w pierwszych 5 minutach gry. Dlaczego nie w pierwszej rundzie? Bo może się kończyć w 20 sekund gdy zombie wyjdą (lepiej wziąć to pod uwagę). Jak wspomniałem, trzeba to również dokładnie rozważyć. Poza tym, 2 opcja ma to do siebie, że przenosimy procent kredytów, a nie całość, czyli że jeśli mamy 100 kredek, kolega ma ich 0, (limit 50) to damy mu 50, aby nic się nie zmarnowało, a on ewentualnie odda (to odnośnie opcji nr 1), w drugiej opcji po prostu nic to nie da.

3. Odrzut - temat wiele, wiele razy zmieniany. Jak wygląda to obecnie z perspektywy gracza? Wchodzi do kampy, dostaje z deagla heda i wylatuje z niej. Inna sytuacja, 3 typów z awp (w tym ja) na kartonach, na mapie dustway, tam gdzie jest ten most) zombie wchodzi drabinką na most, nie zdąży dojść do jego połowy, dostaje snajperskie full auto śmierci i leci na drugi koniec mapy (do momentu gdy wbili w siedmiu). To tylko dwa z masy przykładów, gdzie zamiast defować kampy gramy zombiakami w ping ponga (goldeny później). Tutaj mamy ten rage quit, gdzie gracz próbujący do kogoś wbić choćby pociął się mydłem, nie wbije. Obecny model przypomina mi trochę tryb knock pvp z minecraft, gdzie aby zabić wroga trzeba go zepchnąć w przepaść, podobnie mamy tutaj, aczkolwiek nie do końca, gdyż to wypychanie tylko utrudnia nam zabicie zombie, a w niektórych przypadkach ułatwia tylko zombie ucieczkę gdy nie uda się wbitka na niewidce i trzeba się ewakuować aby nie stracić. Moja propozycja? Minimalny odrzut (odrzuca tylko gdy gracz się nie rusza. Gdy w niego strzelamy a on idzie, niech powolutku się do nas ślimaczy, ale niech nie odlatuje), taki sam w głowę jak i ciało, ale za to troszkę mocniej spowalniający, aby nie wypychać zombie do tyłu, a powstrzymywać ich natarcie. Reasumując, mniejsze nastawienie na irytowanie zombie, a większe na killowanie, więcej kredek, mniej rage quit.

4. Topka, nagrody i uczciwa rywalizacja - co mam na myśli? Otóż obecna topka jest już po prostu przewałkowana na maxa, mowa o sposobie jej wbijania oraz nagrodach, które są niezbyt zachęcające, ale jak widać potrafi być ona powodem konfliktów, dla którego starzy gracze przestają u nas grać. Po kolei. Jeden łopatologiczny schemat, powtarzający się co miesiąc, po kilku latach może się znudzić. Co proponuję? Zamiast jednej topki za punkty (do tego jeszcze przejdę) dać (nie chodzi mi o miejsca, a o liczbę konkurencji) 3 topki. Zgadza się, 3 (trzy). Za kille, infekcje, LV. Nie każdy gra tylko jako CT, niektórzy profesjonalni gracze jak @MacCzarekwolą nóż, zdobywając więcej infekcji na mapie niż niektórzy z goldenów. Nie każdy też gra tylko jako zombie, gdyż woli jako CT bronić kamp. Innym zaś nie sprawia to różnicy. Dlatego bezsensem jest dawanie tylko jednej topki dla graczy wyspecjalizowanych w oddzielnych "specjalizacjach?" (uciekło mi słowo, wiadomo o co chodzi) nawet jeśli fragi jako CT a zarażenia jako Zombie są inaczej punktowane. 

O co chodzi z tą uczciwą rywalizacją? Nie jest nam obce zjawisko, gdzie osoba starająca się o pierwsze miejsce w topce dostaje fokusa od kilku innych osób, które starają się uniemożliwić spełnienie marzeń ów prosa, mowa tu w dużej mierze o stracie punktów. Jako iż liczone są infekcje, lv i kille, nie da się być na minus, więc opcja spadnięcia w rankingu odpada. 

No i te nagrody. To żaden problem dać ludziom coś za topkę, problem pojawia się wtedy, gdy tego czegoś nie ma, bądź jest już przewałkowane i nikt o to nie zabiega. Ale tak nie jest, gdyż mamy co zaoferować graczom. Wraz z dodaniem LV (te statystyki) oraz jeśli się zgodzicie, niżej opisaną propozycją zmiany działania tarczy, VIP stanie się bardziej sensowny, SVIP którego również opiszę niżej będzie jeszcze większą zachętą, a to co napiszę za chwilę wyjaśnię w trakcie. Tak więc, nagrody za topkę wyglądały by następująco:

Top1 - SVIP na miesiąc + jednorazowy voucher na 100 kredytów

Top2 - VIP na miesiąc + jednorazowy voucher na 50 kredytów

Top3 - VIP na miesiąc

O co chodzi z tym voucherem? Nie ma sensu się tu rozdrabniać, piszę sobie na kartce listę osób które jaką miały topkę, gdy taki delikwent do mnie napisze, że chce odebrać voucher na 100 kredytów, to zwyczajnie wchodzę na serwer (w miarę możliwości) i jako opiekun daję mu jednorazowo te 100 kredek (jednorazowo, czyli gdy ktoś wygra ten voucher na 100 kredek, może 1 raz go odebrać, czyli dostać 100 kredytów, gwoli ścisłości). Nie jest to coś specjalnego, ale lepsze to niż nic, gdyż może przydać się w czarnej godzinie.

Jak wiadomo, Pynio wprowadził na serwery możliwość zakupu własnej rangi (Custom Rang). Chciałbym umożliwić jej zdobycie osobie, która zdobędzie Top1 we wszystkich 3 konkurencjach, czyli Kille, infekcje i LV. Zapewne nie będzie to proste, jeśli topka ma być podzielona na 3 części, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo, a motywacja do gry nie zaszkodzi. 

Jeśli gracz posiada VIP, a zajmie Top2 (czyli znów dostanie VIP) może wymienić go na SVIP. Jeśli wygra wygra VIP z więcej niż jednej topki (np top2 za lv i top3 za kille) może wymienić na SVIP. To jest chyba najsensowniejsze rozwiązanie.

5. VIP i SVIP - mamy rangę VIP, której nikt nie kupuje i nie kwapi się do odbierania z elity sieci ani topki, mamy też SVIP, tyle że w fazie planowania. Jak ja to widzę? Następująco:

VIP:
- Rezerwacja slota
- Tag VIP w tabeli i na czacie
- Kolor na czacie
- Powitanie przy wejściu na serwer
- Komplet granatów
- Dodatkowe kredyty za czas gry
- Dostęp do komend !bieg oraz !niewidka
- Unikalne klasy postaci
- +50 Tarczy co każdą rundę
- Zwiększone obrażenia o 5% lub 25 DMG (zależy czy da się to zrobić)
SVIP:
- Rezerwacja slota
- Tag SVIP w tabeli i na czacie
- Kolor na czacie,
- Powitanie przy wejściu na serwer
- Komplet granatów + granat zamrażający
- Dodatkowe kredyty za czas gry
- Dostęp do komend !bieg oraz !niewidka ze skróconym czasem odnowienia o 5 sekund
- Unikalne klasy postaci
- +100 Tarczy co każdą rundę
- Zwiększone obrażenia o 10% lub 50 DMG (zależy czy da się to zrobić)
- Dodatkowy kredyt za śmierć

Teraz tak, ten DMG zależy od tego jak robimy, czy za 1lv ma być +5 DMG czy +1% DMG (Punkt numer 1). Bieg i niewidka w SVIP jest taka sama jak w VIP, ale ma mniejszy czas odnowienia, czyli że można używać tego częściej (częściej 5 sekund) . Dla SVIP +1 kredyt więcej za śmierć, wiadomka. Co do tej tarczy, jak to ma działać napiszę poniżej.  Co do modeli SVIP, są wybrane (w temacie o SVIP), aczkolwiek propozycje mile widziane. 

6. Tarcza - chcę to zmienić tylko dlatego, aby Poziomy oraz Rangi mogły dać nam coś więcej, co na nieznaczny, ale jednak wpływ na rozgrywkę, szczególnie we wczesnej fazie, gdy możemy nie mieć kredytów. Jak ja bym to widział? Aby miało to sens, zamiast obecnej tarczy, gdy zombie musi 5 razy uderzyć proponuję aby na start gracz z zerowym poziomem miał 0 tarczy. Aby zombie nas zaraził, musi zbić nam najpierw całą tarczę, a gdy uderzy wczas jej zabraknięcia, dopiero wtedy może zarazić. Po kolei:

- Jednym uderzeniem zombie zbija 40 tarczy (+ DMG z LV / Rang (jeśli rangi też mają dodać dmg dla zombie)

- Jeśli mamy 60 tarczy, a zombie na hita zbija nam 40, to musi uderzyć 2 razy aby zbić do zera, dopiero wtedy zaraża (więc aby zarazić musi w sumie walnąć 3 razy)

- W sklepie można kupić 200pkt tarczy

- limit tarczy wynosi 330 (SVIP ma +100, a można dokupić 200, oraz max lv to 30 wiec 30 tarcz, dlatego). Jeśli ktoś ma 0 tarczy, kupi sobie 200 i będzie chciał kupić kolejne 200, to dostanie 130, gdyż limit to 330. 

Dlaczego takie liczby? Aby CT mógł dostać tarczę za LV (Małe ilości, ale lepsze to niż nic), nie da się zrobić tego na mniejszych jeśli chcemy aby na tarcze miał wpływ LV i Rangi.

7. Goldeny - obecnie goldeny mają wielki dmg oraz odrzut. Jako iż odrzut został zmniejszony, tyczy się to także goldena. Mamy +DMG z Rang i LV aby było to widoczne, nie może być tak, gdzie rewolwer zabija zombiaka na hita, bo ten dmg z VIP i LV nie robi różnicy w takim wypadku. Moja propozycja? Z śmiercionośnej broni zrobić ulepszoną wersje zwykłych, mianowicie zmniejszyć dmg. Jeśli AK47 zadaje 147DMG w głowę, a DMG goldenów będzie pomnożone x2.5 wyjdzie nam, że HS z goldena to 367 DMG (Plus dmg za SVIP oraz LVL). Do czego zmierzam? aby goldeny nie było pogromcami, a jedynie mocniejszą wersją, gdzie zabijemy zombiaka po prostu szybciej, a nie na hita jak obecnie. Oczywiście ognień bez zmian. Jeśli to by się przyjęło, trzeba zmienić listę goldenów, gdyż np Golden WP nie będzie miała sensu (bo nie zabija zm na hita), a takowa wyglądała by następująco:

- Golden AK47

- Golden M4A1-S

- Golden M249 (DMG x2 od normalnego)

- Golden P90

Inny bronie nie mają zbytnio sensu, gdyż rewolwer/deagle byłby za słaby, podobnie jak maszynówki oraz strzelby (bez bez odrzutu i dmg nie są opłacalne, z wyjątkiem p90 - magazynek i recoil). Podsumowując, goldeny miały by tylko przyspieszyć zabijanie zombie, nie masakrować jak Mentzen.

8. NoRecoil - jako iż nie ma negeva (chociaż on i tak nie ma recoila) a goldeny są znerfione, można by jakoś to wyrównać, wprowadzając do sklepu możliwość zakupu eliminatora rozrzutu na 1 rundę (w przypadku zarażenia on znika, jeśli kupimy antidotum, NoRecoila nie ma, trzeba kupić ponownie). Umożliwi to ludziom granie z większej ilości broni, szczególnie mam tu na myśli goldeny, gdzie mało kto na ZM zwraca uwagę na rozrzut broni. Cena do ustalenia.

9. Tryby rzucania granatów - nie muszę chyba wyjaśniać, ale w skrócie, dzięki temu możemy wybrać jak i kiedy ma wybuchnąć rzucony przez nas granat (również zamrażający). Dostępne tryby to:

- normalny

- impact - wybucha po uderzeniu w gracza, sciane lub podloge (dobre na zamrazajacy granat)

- sensor - gdy zombie znajdzie się w pobliżu rzuconego przez nas granatu (czyli gdy wejdzie w promień jego działania)

- laser - gdy zombie wejdzie na granat, lub laser, który on wytwarza (taka linia), ciekawy zamiennik laser miny.

Każdy granat może zostać ustawiony inaczej.

10. Specjalna runda Multi Infection - bez filozofii, 50% (połowa) graczy zostaje zamieniona w zombie na starcie rundy. Bez zombie matki, szansa, że wylosuje tą rundę jakieś 10%, aby nie pojawiała się zbyt często, ale żeby była widoczna + napis na HUD, że teraz będzie runda Multi Infection.

11. Dokupienie HP - mamy zwiększenie DMG dla ludzi, może zwiększenie HP dla zombie w sklepie? Np +1000hp za x kredytów. Do ustalenia.

12. Bomba zarażająca i maska gazowa - wersja skrócona, gdyż czas nagli. Przykładowo za 200 kredytów (musi być dużo, bynajmniej więcej niż najdroższy golden, aby więcej tracił zarażający aniżeli osoba, w którą to poleci), ale to też do ustalenia. Kontra na to? Maska gazowa, koszt dajmy na to 1/2 paki, czyli 100 kredek, maska jest jednorazowa, czyli chroni nas przez 1 bomba. Dlaczego tak drogo? Jeśli kupimy na starcie rundy i nikt nas nie rzuci, to za kilka rund mamy nadal, jak obecna tarcza. Taniej nie ma sensu, gdyż to broń specjalna, że tak powiem. Ogólnie chodzi o to, aby sporym kosztem można zarazić typa, która ma 400 kredek (no chyba, że zdąży dokupić maskę).

 

Wszystko powyższe jest do przedyskutowania, przemyślałem każdą propke i wierzę, że przy odpowiednich wartościach do każdej rzeczy, to ma szansę. Tak jak napisałem, trzeba działać. Na chwilę obecną żaden gracz  nie wbije na serwer gdy są tylko 2 osoby, ale jeśli nadamy grze sens, a ludzie dostaną cel do którego mogą dążyć, to serio będą mieli po co grać, gdyż ich czas spędzony na serwerze nie idzie na marne i wszystko co robią ma przełożenie na przyszłe mapy. Komentujcie, proponujcie, krytykujcie. Każda wasza sensowna odpowiedź zwiększa szansę wyjścia serwera na prostą. Według mnie jest o co walczyć, proszę więc was o pomoc. Wszystko zależy od nas jako społeczności Zombie Moda oraz rzecz jasna w pierwszej kolejności Pynia, bez którego plan nie ma szans, aczkolwiek jak wyżej napisałem, żywię nadzieję, że nam się uda, bo jak nie my to kto 🙂

  • Like 6
  • Love 2
Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie spoko pomysł trzeba wprowadzić wkoncu coś nowego i co mogę sam stwierdzić co mnie aktualnie wkurza to grane wciaz te same mapy proponował bym zostawić z max 5 tych co się zazwyczaj gra i wchodzi dużo osób a resztę wgrać nowych już z 10 razy prosilem o atixa i dalej nie ma :D

Link to post
Share on other sites
  • Moderators

Moim zdaniem pomysł jak najbardziej dobry, nada trochę świeżości serwerowi i nakłoni wakacyjne marki komputerowe do grania akurat u nas ;D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Chatbox

Chatbox

Chatroom Rules

1. Chatbox is a showcase of the forum, which is why all the rules of culture and spelling Connect apply as throughout the forum.

2. Littering illogical that adds nothing to general questions will be severely punished.

3. Prohibition of calling others.

4. Prohibition of placing links advertising the content of content not related to the displayed Sunny-Dust, as well as links advertising some applications, requests for UB, complaints and requests saying hello / goodbye.

5. Requesting a "give me rank" request, etc. on Chatbox will be punished with a warning.

6. Forum administration (administrators and moderators) has the right to punish the user with a warning for violating obligations related to Chatbox.

7. We explain private matters on other messengers or PW.

8. Write in one message, do not spam.

9. Obstructing conversations, interfering with it, and provoking a quarrel will be punished with a warn.

10. Crying, the object of something not working will be punished with a warn. There are appropriate forum sections for this.


Forum administration reserves the right to withdraw access to Chatbox for breaking the application of protection.

×
×
  • Create New...